Projekt

Obecné

Profil

Feature #109

Doladění BOZP app

Přidáno uživatelem Vojtěch Horak před asi 5 let. Aktualizováno před asi 5 let.

Stav:
In Progress
Priorita:
Normal
Přiřazeno:
Začátek:
2020-11-19
Uzavřít do:
% Hotovo:

90%

Strávený čas:

Popis

1) Potřebujeme pro front-end usera technika (ale i admina) přidat funkci průběžného uložení. Tu může použít i když formulář není kompletní. Slouží to k tomu, že prohlídka může trvat několik hodin a člověk mezi tím půjde na oběd. Uloží si to dočasně a v tu chvíli se k formuláři může vrátit, i když není admin a ten pak doladí. Asi bych tu volbu pak otevřel tužtičkou, aktuálně má u uzavřeného formuláře pouze ikonku oka (náhled).

2) Každý technik si může vytvořit duplikát již vyplněného formu (ale pouze u svého účtu), který bude existovat ve fázi průběžného uložení. Jde o to, že u mnoha podniků se nic nezmění, nebo třeba jen jedna položka a není tím pádem nutné procházet celý formulář. Schválně mrkni na formulář "roční prověrka", který už obsahuje ostré položky. Je to záhul v adminu, ale je to i mega dlouhé. Tím duplikátem se ušetří tuna času.
2b) Admin může vytvořit duplikát libovolného formuláře a přiřadit jej konkrétnímu technikovi. Pokud Karel řeší klienta Pepy, musí to admin schválit.

3) Potřebujeme k formuláři připsat system_date_year (pouze rok), který se váže k okamžiku vytvoření formuláře. Příklad: Založím formulář v roce 2020, je tam navždy 2020. Pokud jej duplikuji v roce 2021, automaticky se tam navždy přilepí 2021 k tomuto duplikátu.

4) PDF výstup - Formuláře se nakonec musí vytisknout. Formát je vždy pevný - je to A4. Cílem je uspořit papír. To znamená využít naplno klidně celý řádek, ale neroztahovat položku zbytečně na více řádků, pokud to není vyloženě nereálné. Zarovnání do jednotlivých obdélníků v případě přidružených dotazů je super. Na konec formuláře se vygenerují náhledy obrázků (4 na stránku), které ponesou popisek položky, ke které se vážou, aby to nebyl hlavolam. Čili když se položka jmenuje "Hasičské přístroje", je následně takto označená fotka.

5) Následně vše nahodíme na nový server, až jej bude potřeba pořídit, zkusím se domluvit s Forpsi, jestli by to nešlo nějak jinak, než znova instalovat celý OS. Tady budu čekat na pokyn z režie :-)

6) Vícepráce oproti kalkulaci prosím evidovat, jsou vyjednané a klient nemá problém.

Historie

#1 Aktualizováno uživatelem Jan Kaiser před asi 5 let

  • Stav změněn z New na In Progress
  • % Hotovo změněn z 0 na 70

Vojtěch Horak napsal:

1) Potřebujeme pro front-end usera technika (ale i admina) přidat funkci průběžného uložení. Tu může použít i když formulář není kompletní. Slouží to k tomu, že prohlídka může trvat několik hodin a člověk mezi tím půjde na oběd. Uloží si to dočasně a v tu chvíli se k formuláři může vrátit, i když není admin a ten pak doladí. Asi bych tu volbu pak otevřel tužtičkou, aktuálně má u uzavřeného formuláře pouze ikonku oka (náhled).

2) Každý technik si může vytvořit duplikát již vyplněného formu (ale pouze u svého účtu), který bude existovat ve fázi průběžného uložení. Jde o to, že u mnoha podniků se nic nezmění, nebo třeba jen jedna položka a není tím pádem nutné procházet celý formulář. Schválně mrkni na formulář "roční prověrka", který už obsahuje ostré položky. Je to záhul v adminu, ale je to i mega dlouhé. Tím duplikátem se ušetří tuna času.
2b) Admin může vytvořit duplikát libovolného formuláře a přiřadit jej konkrétnímu technikovi. Pokud Karel řeší klienta Pepy, musí to admin schválit.

3) Potřebujeme k formuláři připsat system_date_year (pouze rok), který se váže k okamžiku vytvoření formuláře. Příklad: Založím formulář v roce 2020, je tam navždy 2020. Pokud jej duplikuji v roce 2021, automaticky se tam navždy přilepí 2021 k tomuto duplikátu.

4) PDF výstup - Formuláře se nakonec musí vytisknout. Formát je vždy pevný - je to A4. Cílem je uspořit papír. To znamená využít naplno klidně celý řádek, ale neroztahovat položku zbytečně na více řádků, pokud to není vyloženě nereálné. Zarovnání do jednotlivých obdélníků v případě přidružených dotazů je super. Na konec formuláře se vygenerují náhledy obrázků (4 na stránku), které ponesou popisek položky, ke které se vážou, aby to nebyl hlavolam. Čili když se položka jmenuje "Hasičské přístroje", je následně takto označená fotka.

5) Následně vše nahodíme na nový server, až jej bude potřeba pořídit, zkusím se domluvit s Forpsi, jestli by to nešlo nějak jinak, než znova instalovat celý OS. Tady budu čekat na pokyn z režie :-)

6) Vícepráce oproti kalkulaci prosím evidovat, jsou vyjednané a klient nemá problém.

#2 Aktualizováno uživatelem Jan Kaiser před asi 5 let

  • % Hotovo změněn z 70 na 90

Vojtěch Horak napsal:

1) Potřebujeme pro front-end usera technika (ale i admina) přidat funkci průběžného uložení. Tu může použít i když formulář není kompletní. Slouží to k tomu, že prohlídka může trvat několik hodin a člověk mezi tím půjde na oběd. Uloží si to dočasně a v tu chvíli se k formuláři může vrátit, i když není admin a ten pak doladí. Asi bych tu volbu pak otevřel tužtičkou, aktuálně má u uzavřeného formuláře pouze ikonku oka (náhled).

2) Každý technik si může vytvořit duplikát již vyplněného formu (ale pouze u svého účtu), který bude existovat ve fázi průběžného uložení. Jde o to, že u mnoha podniků se nic nezmění, nebo třeba jen jedna položka a není tím pádem nutné procházet celý formulář. Schválně mrkni na formulář "roční prověrka", který už obsahuje ostré položky. Je to záhul v adminu, ale je to i mega dlouhé. Tím duplikátem se ušetří tuna času.
2b) Admin může vytvořit duplikát libovolného formuláře a přiřadit jej konkrétnímu technikovi. Pokud Karel řeší klienta Pepy, musí to admin schválit.

Pozn: Ty tvoje testovací formuláře nejde duplikovat, protože mají smazaný ten mustr. Jinak by to mělo fungovat. Rozpracované formuláře nejsou v adminu vidět na nástěnce, ale pouze v tom detailním přehledu s filtrama.

3) Potřebujeme k formuláři připsat system_date_year (pouze rok), který se váže k okamžiku vytvoření formuláře. Příklad: Založím formulář v roce 2020, je tam navždy 2020. Pokud jej duplikuji v roce 2021, automaticky se tam navždy přilepí 2021 k tomuto duplikátu.

4) PDF výstup - Formuláře se nakonec musí vytisknout. Formát je vždy pevný - je to A4. Cílem je uspořit papír. To znamená využít naplno klidně celý řádek, ale neroztahovat položku zbytečně na více řádků, pokud to není vyloženě nereálné. Zarovnání do jednotlivých obdélníků v případě přidružených dotazů je super. Na konec formuláře se vygenerují náhledy obrázků (4 na stránku), které ponesou popisek položky, ke které se vážou, aby to nebyl hlavolam. Čili když se položka jmenuje "Hasičské přístroje", je následně takto označená fotka.

Pozn: Vyšlo mi to na cca. 6 obrázků na stránku (dle velikosti)

5) Následně vše nahodíme na nový server, až jej bude potřeba pořídit, zkusím se domluvit s Forpsi, jestli by to nešlo nějak jinak, než znova instalovat celý OS. Tady budu čekat na pokyn z režie :-)

6) Vícepráce oproti kalkulaci prosím evidovat, jsou vyjednané a klient nemá problém.

Také k dispozici: Atom PDF